Билдирүүнү түзөткөн: izdeim_seni: 02 Февраль 2019 - 17:52
2022-жылы электрондук билим Планшет мн эле мектепке барып, билим алуу
#21 02 Февраль 2019 - 17:49
-Итмин- дедим...
Тек гана терикпестен күлүп туруп.
Не кылам жаман айтып жаакташып.
Мен анын ит экенин билип туруп.
#22 02 Февраль 2019 - 17:59
nice.love (02 Февраль 2019 - 16:56) жазган:
Менго үйлөнө элекмин, бирок биздин үй-бүлөдө ага-эжелердин 2 жаштан 11 жашка чейин 8 уул-кыздар бар, бирөөсүда телефон кармабайт, талашпайтта. Телевизордон эле мультик көрүп алышат болду. Бирок Пайгамбар, Кудай, Намаз, айтор дин жөнүндө сурап көрсөңүз башыңызга жаңгак чагат.
***
Диний орус тилдүү садике барышат, орусча арабча түркчө тилдерди да быжылдашып жакшы эле үйрөнүп жатышат.
Билдирүүнү түзөткөн: Salaf: 02 Февраль 2019 - 18:02
#23 02 Февраль 2019 - 18:05
-Итмин- дедим...
Тек гана терикпестен күлүп туруп.
Не кылам жаман айтып жаакташып.
Мен анын ит экенин билип туруп.
#24 02 Февраль 2019 - 21:42
#25 02 Февраль 2019 - 21:59
Nevestkaa (02 Февраль 2019 - 21:42) жазган:
Алыстатпаңыз. Болгону туура колдонуу менен алаксытыңыз. Балаңыздын каалоосу, муктаждыгы бар. Таанып-билгиси келет, кызыгат. Сиз ага пайдалуу программаларды көчүрүп, түстүү сүрөттүү жомокторду, өңдөрдү ажыратканды, санаганды үйрөтүңүз же балдар ырларын коюп көнүгүү жасатып, бийлетиңиз. Күндө 60 мүнөткө жакын аны менен смартфондо өткөрсөңүз болот. Бирок, андан ашыгы ашыкча. Ошол 60 мүнөт убакыт алардын смартфонго болгон муктаждыгын кандырат. Сиз негизгиси уулуңузга же кызыңызга пайдалуу кылууга аракет жасаңыз. Алар смартфон аркылуу да дүйнө таанымын кеңейткиси келет. Ошол себептүү, бул нерсеге жабышышат да. Бирок, туура колдонгонду, кантип колдонгонду биле беришпейт
-Итмин- дедим...
Тек гана терикпестен күлүп туруп.
Не кылам жаман айтып жаакташып.
Мен анын ит экенин билип туруп.
#26 02 Февраль 2019 - 22:43
Жөн гана акылсыздык.
Андан көрө өнүккөн технологияда балдарыбызды кантип туура тарбиялайбыз десек болмок.
Азыр балдар үчүн баары ачык.Смартфон беребиз,андан эмнелерди көрүп,эмнени үйрөнүп жатат баарын кантип көзөмөлдөйбүз. ...
Мен ойлонуп калам балдарга атайын телефон чыгарышса деп.Ичинде балдарга ылайык программа болсо.Ошондой гана телефон колдонгонго уруксат берсе деп.Бул жөн гана менин оюм.
Ал эми азыр интернеттен билимди ансыз деле алып жатышат.Таппаган маалыматтарын бүт интернет аркылуу табышат.
#27 03 Февраль 2019 - 01:09
izdeim_seni (02 Февраль 2019 - 17:33) жазган:
1) Биздеги билим берүү тармагындагы адистикте окугандар ЖРТдөн төмөн баа алгандар же сырттан(заочный)окугандар тапшырышат.
2) Эски советтик доордогу усулдар менен жаш кадрларды даярдайт. Бул нерсени жаңы технологиянын тилин мыкты өздөштүргөн мугалимдер менен, заманбап ыкмалар алмаштыруу кажет.
3) Мугалимдерди колдоого алышыбыз керек. Алардын сапатын жогорулатып, балдарга бир гана өзүнүн предметтик сабагын гана үйрөтпөстөн, турмуш-тиричиликтик, психологиялык, эколгоиялык, экономикалык билимдерди да кошо үйрөтө ала турган мугалимдерди тандап алышыбыз керек. Мисалы, балдарга жаштайынан сарамжалдуулукту, акчаны туура пайдаланууну үйрөтүү үчүн экономикалык, таштанды калдыктарын таштабоону үйрөтүп этикалык, экологиялык билимдерди да адистиги менен кошо үйрөтө кеткен мугалимдер керек ж.б.
Ал эми, окуучулардын планшет, смартфон сыяктуу жаңы технологиялар менен билим алуусун көзөмөлдөшүбүз керек. Бул күнүбүздөгү муктаждык. Кийин бара-бара мектеп программасы онлайндаштырылып, мектепке баруу муктаждыгы четке кагылуусу мүмкүн. Бирок, мектеп деген жаш жеткинчектердин социалдашуусуна кам көргөн жай да. Бул муктаждык керек. Китеп окуунун өзүнчө пайдасы бар. Колуна кармап китептин түп нускасын окуу менен, онлайн фоматта окуунун өзүнчө оң терс жактары бар. Экөөнү тең колдонгонубуз тура. Ал эми, дептерлердин ордуна смартфондорго жазууну колдобойт элем. Бул нерсе баланын коллиграфиясынын бузулушуна алып келет. Көзүнүн начарлоосун да шарттайт.
Жыйынтыктап айтчу болсом, окуучулардын жаңы технологиянын колдонуусун билим берүү жарыянына(процессине) колдонууну ишке ашырардан мурда, мугалимдердин сандык жана сапаттык деңгээлин жакшыртып, негизги билим берүүчү, көзөмөлдөөчү адистерден башташыбыз керек. Билим берүү тармагына модернизация керек. Аны мугалимдерден баштап, андан соң окуучуларга, жаңы технологияларга, окутуунун жаңы ыкмаларына киришишибиз керек.
Бул жерде эн биринчи маянаны которуп, анан мугалимдикке тапшыргандырдын баллын жок бир аз жогорулатышыбыз кк. Анткени башка адистике 110 балл мн отсо пусть мугалимдике жок дегенде 130 баллдан жогору анан предметин 100 баллдан жогору 60 эмес, деп койсок бальким жоопкерчиликти сезишмек. Мен билем, окуучулар мн иштешкеним учун.
Карап корсон, айрыкча контрольная работа жазып жатышканда, ушунчалык переживать этишип, ото жоопкерчилик мн жазышат. Эн жакшы окуган класс, ал эми башка ото кучтуу эместер андай эмес дегенден алысмын. Аларга мотивация берсен эле гупка сыяктуу синирип сонун иштешет. Болгону, дем жетишпейт. Анан айтып жатасынар, не только предметин эмес, башка да тарбия бериш кк депчи. Албетте, бирок, деген жери бар. Государство кагазды эле требует эте берет экен. Биздин убактын баары кагаздан ашпайт. Багка эмес оз предметине зорго жетишесин. физически да духовной да жетишуу кыйын. Хотя менин классым жок, елассы барларды шору эле. Келбеген баланын уйуно чейин баргандары, алардын тольтур кагаз документтери. Болгогу 500 кошулат. кл жетекчиге. 500 уйлоруно каттап жатып, эле жол киреисинен ашпай калат.
#28 03 Февраль 2019 - 01:15
#29 03 Февраль 2019 - 09:24
nice.love (03 Февраль 2019 - 01:09) жазган:
Карап корсон, айрыкча контрольная работа жазып жатышканда, ушунчалык переживать этишип, ото жоопкерчилик мн жазышат. Эн жакшы окуган класс, ал эми башка ото кучтуу эместер андай эмес дегенден алысмын. Аларга мотивация берсен эле гупка сыяктуу синирип сонун иштешет. Болгону, дем жетишпейт. Анан айтып жатасынар, не только предметин эмес, башка да тарбия бериш кк депчи. Албетте, бирок, деген жери бар. Государство кагазды эле требует эте берет экен. Биздин убактын баары кагаздан ашпайт. Багка эмес оз предметине зорго жетишесин. физически да духовной да жетишуу кыйын. Хотя менин классым жок, елассы барларды шору эле. Келбеген баланын уйуно чейин баргандары, алардын тольтур кагаз документтери. Болгогу 500 кошулат. кл жетекчиге. 500 уйлоруно каттап жатып, эле жол киреисинен ашпай калат.
Ошол себептүү эски системадан арылышыбыз керек. Билим берүү тармагы модернизациялоо процессине муктаж дебедимби. Аны мугалимдердин сапатын жакшыртуу менен башташыбыз керек)
Билдирүүнү түзөткөн: izdeim_seni: 03 Февраль 2019 - 09:27
-Итмин- дедим...
Тек гана терикпестен күлүп туруп.
Не кылам жаман айтып жаакташып.
Мен анын ит экенин билип туруп.
#31 03 Февраль 2019 - 19:31
nice.love (03 Февраль 2019 - 01:09) жазган:
Карап корсон, айрыкча контрольная работа жазып жатышканда, ушунчалык переживать этишип, ото жоопкерчилик мн жазышат. Эн жакшы окуган класс, ал эми башка ото кучтуу эместер андай эмес дегенден алысмын. Аларга мотивация берсен эле гупка сыяктуу синирип сонун иштешет. Болгону, дем жетишпейт. Анан айтып жатасынар, не только предметин эмес, башка да тарбия бериш кк депчи. Албетте, бирок, деген жери бар. Государство кагазды эле требует эте берет экен. Биздин убактын баары кагаздан ашпайт. Багка эмес оз предметине зорго жетишесин. физически да духовной да жетишуу кыйын. Хотя менин классым жок, елассы барларды шору эле. Келбеген баланын уйуно чейин баргандары, алардын тольтур кагаз документтери. Болгогу 500 кошулат. кл жетекчиге. 500 уйлоруно каттап жатып, эле жол киреисинен ашпай калат.
#32 04 Февраль 2019 - 09:01
"Планшет, смартфон менен билим алуудан мурда мугалимдердин сапатын жакшыртып, билим берүү тармагын модернизациялоо процессинен өткөрүүбүз зарыл" деген пикирим дагы бир ирээт тастыкталды окшойт. Сандан сапатка өткөн жакшы)))
-Итмин- дедим...
Тек гана терикпестен күлүп туруп.
Не кылам жаман айтып жаакташып.
Мен анын ит экенин билип туруп.
#33 04 Февраль 2019 - 11:47