Кулаган учактагы жүк, андан жабыр тарткан эл...
#21 25 Январь 2017 - 11:18
#22 27 Январь 2017 - 14:23
Билдирүүнү түзөткөн: Revolyutsiya: 27 Январь 2017 - 14:26
#23 27 Январь 2017 - 14:39
Билдирүүнү түзөткөн: Revolyutsiya: 27 Январь 2017 - 14:46
#24 27 Январь 2017 - 15:55
#25 27 Январь 2017 - 15:56
#26 27 Январь 2017 - 23:12
#27 30 Январь 2017 - 16:34
Билдирүүнү түзөткөн: Eldar6724: 30 Январь 2017 - 16:34
#29 06 Июль 2017 - 03:15
Эми бизге жеткен маалыматтар:
-кулаган самолет Боинг 747 улгусундогу самолет. Бул самолеттун биринчи чыккан улгулору 180 тоннага чейинки жук менен 9800км аралыкты басып отууго жондомдуу самолет. Ушул эле самолеттун кийинки чыккан версиялары (747-сериянын) 230 тоннага чейинки жук (максималдуу жук которуу жондомдуулугу) которо алган, 14мин км чейин токтоосуз уча алган самолеттор! Демек самолеттогу 80 тоннадай жук самолет учун эч оорчулук жараткан эмес. Эми Гонконг аэропортунан Манас аэропортуна чейинки аралык 4300км, ал эми Гонконг-Ататурк аэропорту аэропорту арасындагы аралык 8018 километрди тузгон. Демек Окмот менен Жогорку Кенештеги депутаттар айтып жаткан, самолет Бишкекке май куйуу учун бурулган деген версия карандай калп экен. Бул самолет Лондондон Сиднейге чейин токтоосуз уча алган сон, Гонконгдон Стамбулга жетпей калды дегени чындыкка дегеле жакындабайт! Экинчиден кулаган самолеттон дайра болуп аккан керосин, самолетто жетиштуу керосин болгонун ырастап отурат.
Анан да ошол самолетто Кыргызстанга тиешелуу жук болгону жонокой дал келуучулук эмес, анда да зажигалкалардын кыргыз тилинде тушундурмосу табылбаса, бул 2 тонна зажигалка да Кыргызстанга деп айтпайт эле Окмот, бийлик айласы кетип ошол зажигалкалар бизге экен деп жатат туштон кийин. Эми ошол зажикалкаларды таштоо учун токтоду беле самолет деп сурашса, жок, май кую учун токтогон дейт, ал 2 тонна зажигалка Стамбулга барып анан кайра Кыргызстанга алып келинет экен. Мына сага тамаша...
Дагы бир жагдай, 2016-жылы куздо Манас аэропортунан коп алыс эмес жерде 1-2 фура контрабандалык товар кармалып, алар аэропорттун складында экен. Ал эми кыйраган самолеттон да ошол колго тушкон жуктогудой электрондук товарлар, смартфон, планшеттердин табылышы да жонокой дал келуучулукпу? ! Кыйраган самолет 2-3 ай аралыгында Манас аэропортуна 52 жолу конгону да дал келуучулукпу? ! Журналисттер самолеттун ээси болгон туркиялык компанияга байланышка чыгышканда, самолет Гонконгдон Стамбулга эмес, Бишкекке багыт алганы айтылат. "Ал самолет Бишкекке май куйуу учун токтогон эмес, анткени май кую зарылчылыгы болгон эмес, самолетто жетиштуу коломдо май (керосин) болгон. Самолет Бишкекке жук ташташы керек эле, анткени конечный точка Бишкек болуучу" деп айтылат Туркиялык компаниянын окулу берген маалыматта. Албетте, кийин бул маалыматты турк бийлиги тогундоп чыкты, бул биздин бийликтин турк бийлигинен жалынып-жалбарган отунучунон кийин ошондой болду деп ойлоого негиз бар. Кыскасы бардык фактылар Окмот менен депутаттык комиссиянын карандай калп айтканын ырастап отурат. Менин оюмча кыйраган самолеттогу жук толугу менен контрабандалык жук болуп (бардык 80 тонна жук), Кыргызстандан Казахстан, Оруссия рыногуна чыгарылмак. Бул жук Гонконгдон Бишкекке ташылган 53-рейс болмок, эгер самолет кыйрабаганда. Бул контрабандалык товарлардын негизги болугун смартфон, планшет сыяктуу электрондук товарлар тузгон. Самолет кырсыкка учураганда, ошол аралыкты солдаттар курчап, калган солдаттар чачылган смартфон, планшеттерди чогултушуп, туну менен ташып кетишкени да менин эле эмес, копчулуктун божомолун ырастап отурат. Эми ошондо жук кимдики деген суроо бар?! Балким бул жук бир адамга эмес, бир топ адам аралашкан (арасында Оруссиянын экс бажы кызматы жетекчисинин да аты аталууда) узкий кругдагы адамдарга тиешеси бар жук чыгаар?!! Анан да Окмот, Жогорку Кенеш баш болуп бул окуяны басууга аракет кылганы, чындыкка дал келбеген калпты айтып туруп алганы, Атамбаев баш болгон бийликтеги бир топ адамдын бул контрабанда бизнесине туздон-туз тиешеси бар деген ойду бекемдейт.
Анан бийлик озу контрабандачы боло туруп, Мырзакматов, С.Жапаров сыяктуу эл уулдарына сфабрикованный кылмыш ишин козгогону канчалык адилеттуу?! !
Ал эми Текебаевге ачылган кылмыш иши, Атамбаев-Текебаев тиреши, компроматтар согушу, акыры келип бул кыйраган самолеттогу кандуу контрабандалык жукко бийликтин, болгондо да Атамбаевдин озунун тиешеси бар экенин айтып чыккан сон камалганы, бийлик Текебаевдин унун элге жеткирбоонун амалын кылып жатканын далилдейт..
Билдирүүнү түзөткөн: CEO: 06 Июль 2017 - 03:22
#30 24 Ноябрь 2017 - 00:47
Учурдагы абал кандай?... Гонконгдон Кыргызстанга дале болсо жумасына 2-3 жолу жуздогон тонна контрабандалык электроникалык буюмдар ташылып жатабы же самолет кыйраган сон токтоп калганбы ал контрабанда ташуу бизнеси?!! ....
#31 22 Декабрь 2017 - 11:34
Patriot7 (24 Ноябрь 2017 - 00:47) жазган:
Учурдагы абал кандай?... Гонконгдон Кыргызстанга дале болсо жумасына 2-3 жолу жуздогон тонна контрабандалык электроникалык буюмдар ташылып жатабы же самолет кыйраган сон токтоп калганбы ал контрабанда ташуу бизнеси?!! ....
Издегендерге сабак болсун деп камап койду го
#33 22 Декабрь 2017 - 11:39
#34 25 Декабрь 2017 - 02:49
Shokoladka94 (22 Декабрь 2017 - 11:39) жазган:
Эскини чукуба сасытып эми ал кундор отту кетти

Вот чего я хочу...
#35 27 Декабрь 2017 - 02:48
#36 29 Июнь 2018 - 10:51
Эми суроо: самолет кулаганда жук биздики эмес деп танып жатып, акыры зажигалкалар биздики деп чыгышты эле го?!! Эми ошол зажикалкалар да биздики эмес болуп калдыбы Калилов "мырза" ?!!
Окмот кырсыкка кабылган самолёт акыркы 3 айда Манас аэропортуна 53 жолу конгонун ырастады... Эми дагы бир суроо: бул самолет 100 кундо 53 жолу Гонконг-Бишкек- Стамбул-Бишкек- Гонконг рейсин аткара алабы?!! Бизге жеткен маалыматтар боюнча маршрут Гонконг-Бишкек- Гонконг эле болуп келген...
Учунчу суроо: бул самолет Гонконгдон силер айткандай Стамбулга бара жатса, самолёттун бортунда Кыргызстандын жугу болбосо, самолет эмнеге Манас аэропортуна конмокчу болгон?!!
Эмне, май алмаштыруу учунбу?!! Анда тиги кулап кырсыктаган самолеттон дайра болуп аккан керосинди кандай тушундуросун ыя?!! Керосини тугонуп конууга мажбур болуптур деп жаттын эле го?!!
Боинг 747-400 самолетунун техникалык муноздомосун интернеттен табуу бир мунотко жетпеген иш. Ал жерде жазылган муноздомолорго таянсак Боинг 747-400 самолету 200 тоннадан ашык жук ала алат жана 13450 км чейин уча алат жерге конбой деп жазылып турат... Эми, Гонконгдогу аэропорттон Стамбул шаарындагы аэропортко чейинки аралык 8018 км болсо, бул самолёт Бишкекке май алмаштыруу учун конмокчу болгон деген жаш баланын жомогун айтып эмне кыласынар?! !
Вообще, Калиловдой калпычылардын министр, сот, прокурор ж.б. жетекчи кызматтарда иштоосу канчалык орундуу?!!
Арабызда ким бироолор журот, Соке кандуу жуктун ээсин табат деп... Маалымат катары айтып коеюн, ошол самолет кулаганда, ага чейин контрабандалык товарлар Гонконгдон ташылып жатканда да, Сокенер Окмотту жетектеп турган... Ошол эле ИИМ ж.б.министрликтер Сокенин башкаруусу алдында болгон. Сокен ошондо айтса болмок да чындыкты, айткысы келсе... Мына, Сокенер бийликке келгенине 7 айдан ашты, андан бери ошол боюнча иш козгоп жуктун кимге тиешелуу экенин аныктаса болмок, каалоосу, эрки болсо... Соке ошол жукту жаап-жашырып жатса, Сокеден чындыкты кутконунорго жол болсун...
#38 02 Январь 2019 - 03:37