super.kg logo

“Түндүк электр” ишканасына электр энергиясын керектөөчүлөр тарабынан өткөн айда 2,5 миң чалуу түшкөн

 

Февраль айынын ичинде “Түндүк электр” ачык акционердик коомунун кардарлар менен байланышуу борборуна 2553 чалуу түштү. Борбордун операторлору орточо эсеп менен күнүнө 100-125 чалууларды кабыл алышкан. Бул тууралуу аталган ишкананын басма сөз кызматы кабарлады.

Маалыматка ылайык, кайрылгандардын көбү аласа карыздарын жапкан соң аларды эрте кошуу өтүнүчтөрү менен кайрылышкан. Андан тышкары туура эмес эсеп-дүмүрчөктөр, тейлөө сапаты жана электр энергиясы менен камсыздоо тууралуу суроолор болду.

Эске салсак, “Түндүк электр” ишканасы январь айынан тарта кардарлар үчүн чалуу борборун ишке киргизип, күнү-түнү электр энергиясын керектөөчүлөрдүн кайрылуусун көп каналдуу телефон чубалгысы аркылуу тейлешет. Абоненттер 1209 номуруна чалуу менен электр энергиянын өчүрүү себептерин билип жана кеңеш ала алышат.      






 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 0 
Комментарийлер(0)
Комментарий калтыруу үчүн өз ысымыңыз менен кириңиз же каттоодон өтүңүз.
 
 
Бөлүмдүн статистикасы
соңку 15 мүнөт ичинде колдонуучу (Катталган: , коноктор: ) бул кабарды окуду:

Кабарлардын саны:
195263;
 
Маалымат-маанайшат порталы
2006-2025 © SUPER.KG
Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары,
Турусбеков 109/1
SUPER.KG порталына жайгаштырылган материалдар жеке колдонууда гана уруксат.
Жалпыга таратуу SUPER.KG порталынын редакциясынын жазуу түрүндөгү уруксаты менен гана болушу мүмкүн.
p
Рейтинг@Mail.ru
Биз социалдык тармактарда: