super.kg logo

“Түндүк электр” ишканасы кардарларды WhatsApp тиркемеси аркылуу тейлөөнү ишке киргизди

 

“Түндүк электр” ишканасы Бишкек шаарында жана Чүй облусунун Аламүдүн жана Сокулук райондорундагы абоненттерине ыңгайлуу шарт түзүү үчүн WhatsApp тиркемеси аркылуу тейлөөнү ишке киргизди. Бул тууралуу бүгүн, 11-декабрда аталган ишканадан билдиришти.

Маалыматка караганда, абоненттер WhatsApp тиркемесинин жардамы менен күнү-түнү электр энергия эмне себептен өчүрүлгөнүн билип, болгон көйгөйлөр тууралуу айтып жана кеңеш ала алышат.

WhatsApp тиркемеси аркылуу кеңеш алыш үчүн +(996) 772 00 12 09 номерине билдирүү жиберүү керек.

Андан тышкары “Түндүк электр” ААКсынын күнү-түнү иштеген call-борбору абоненттерге *1209 номери аркылуу тейлөө көрсөтүүнү улантууда.






 
Урматтуу колдонуучу! Эгер сизде коомчулуктун көңүлүн буруп, талкууну талап кылган жаңылыгыӊыз болсо биз менен бөлүшүӊүз.


 Рубрикадагы соңку кабарлар 

Рейтинг: Рейтинг 6 
Комментарийлер(2)
11.12.2017. 12:16 
Тайпасы:
Комментарийлердин саны:
Катталган:
01-01-1970
Соӊку аракети:
01-01-1970 00:00
Жынысы:
Белгисиз
+4
Ооо жакшы жанылык! !!
Бирок ватсапка да жооп берет болду бекен эми чалганда трубканы которушпойт эле
Ватсаптан кандай болсо жооп берип турса болду
Бирок эч эле очпой эле койсунчу свет ☺☺☺
11.12.2017. 15:03 
Тайпасы:
Комментарийлердин саны:
Катталган:
01-01-1970
Соӊку аракети:
01-01-1970 00:00
Жынысы:
Белгисиз
0
Жооп бериши ото кыйын экен мага отв кайтарган жок.
1
Комментарий калтыруу үчүн өз ысымыңыз менен кириңиз же каттоодон өтүңүз.
 
 
Бөлүмдүн статистикасы
соңку 15 мүнөт ичинде колдонуучу (Катталган: , коноктор: ) бул кабарды окуду:

Кабарлардын саны:
195263;
 
Маалымат-маанайшат порталы
2006-2025 © SUPER.KG
Кыргыз Республикасы, Бишкек шаары,
Турусбеков 109/1
SUPER.KG порталына жайгаштырылган материалдар жеке колдонууда гана уруксат.
Жалпыга таратуу SUPER.KG порталынын редакциясынын жазуу түрүндөгү уруксаты менен гана болушу мүмкүн.
p
Рейтинг@Mail.ru
Биз социалдык тармактарда: