Оң рулдуу таксилерге тыюу салуу демилгеси артка кайтарылды
ИИМ оң рулдуу автоунаалар менен жүргүнчү ташууга тыюу салган мыйзам долбоорун артка кайтарды. Бул тууралуу SUPER.KG порталына Жол кыймылынын коопсуздугун камсыздоо башкы башкармалыгынан ырасташты.
Маалым болгондой, тиешелүү мыйзам долбоорун Транспорт жана жол министрлиги иштеп чыгат.
Айта кетсек, буга чейин ИИМ оң рулдуу унаалар менен адам ташып иштөөнү токтотуу тууралуу мыйзамды 2018-жылдын 1-январынан тартып иштеп баштоосун сунуштаган. "Көпчүлүк учурда жол кырсыгына ичине 5 адамдан ашык салган оң рулдуу минивен унаалары кабылып жатат. Бул көрүнүштөрдү алдын алуу үчүн ИИМ келерки жылдан тартып тыюу салууну сунуштоодо. 2017-жылы 8 айдын ичинде оң рулдуу унаалар катышкан 1226 жол кырсыгы катталып 151 жаран каза болуп, 2098 адам жабыр тарткан”, - деп түшүндүрүшкөн Патрулдук милициядан.



Что күнөө руль менен правада эместигин
Степ деп былжырабачы мен 6 жыл степ айдап сатып жибергем. 6 жылда сопсонун эле бир да жерин чийбей айдадым. Праваны 2 сааттын ичинде жазатып алгам. Кеп Права сатып алганда эмес же степте эмес адамдын өзүнөн болот
Башы жоктор степке вообще эле оң рульга открбагыла
Эгерде маймыл айдаса сөзсүз бир нерсе болот
Он рулдуу таксист окшойсун.
Козунду ачып айлананды карачы, окшоштуруп сого бербей!!!
Мисалы он рулдуу унаалар сол рулдуу унааларга салыштырмалуу кырсыкка коп кабылаары тастыкталып далилденген. Он рулдуу унааны эксплуатациялоодо, унаа озу кырсыкка алып келбегени менен, сол рулдуу унаага караганда кооптуу экени айкын...
Кыргызстанда он рулдуу унааларга тыю салуу менен жол кырсыктары токтоп калбайт, бирок он рулдуу унаалар себепкер болуп келген кырсыктар токтоп, аз да боосо жалпы жол кырсыктары азаят.
Кыргызстанда да он рулдуу унааларга тыю салууга мезгил келип жетти. Он рулдуу таксилерге гана эмес, олкодогу жалпы он рулдуу унаанын баарына тыю салуу керек!!!
Россиянын калкы бизден 25 эсе коп, бирок жол кырсыгынан каза болгондордун саны бизден 25 эсе эмес, болгону 2,5 эсе коп....
Коншу Казахстандын калкы Кыргызстандан 3-3,5 эсе коп болгону менен, аларда жол кырсыгынан каза болгондордун саны бизден 2-3 эсе аз.
Кыргызстан жол кырсыгы боюнча алдына ат салбай лидерге айланууда... Бул биз сыймыктануучу эмес, биз коркуучу, биз ойлонуучу факт...
Бийликтегилер кичине акылы болсо, жол кыймылын реформалап жол кырсыктарын азайтуунун устундо иштеши керек.